31 augusti 2008

Doping på allra högsta nivå...

Nu är vår son lika dopad som många greker var på OS.
Idag är det dock dagen efter för hela familjen och L inledde med att sova 13 timmar inatt och fortsatte sedan med att sova för att sedan ta sig en liten tupplur på 3 timmar igen.
Har han varit vaken 4 timmar idag är det bra!

När vi i fredags var och gjorde smörgåstårtor och dukade inför dopet så fascinerade min sambo mig än en gång. När jag springer omkring som en tok och kollar allt en sista gång, hjärnan går igenom Lördagens program gång på gång på gång så lägger han fram kommentaren... Undra hur det går för Susanna Kallur ikväll???
Helt fantastiskt, va skönt det måste va att bara kunna koppla bort saker och ting!
Jag saknar den förmågan.

Såg föresten just sporten där André Pops säger något i stil med: "det har sina fram och bakdelar". Han rättar sig snabbt till fram och baksidor och skrattande avslutar han sändningen.
Fantastiskt rolig med felsägningar!

1 kommentar:

Catta sa...

Kul att du tar det som något positivt, jag hade nog blivit smått irriterad... Synd bara att tanken inte hjälpte henne. Grattis till Lucas dop, jag hörde det var jättetrevligt! Kram