15 december 2008

Diarrhea, here I go again...

I svägerskans blogg hade Vickan tipsat om http://www.kissthisguy.com/. Nyfiken som jag är kikade jag in där och har nu tillbringat större delen av kvällen med att skratta så att tårarna rinner...
Det här är precis min humor!
Några höjdpunkter:

  • "Diarrhea, here I go again" skulle vara "Mama Mia, here I go again"
  • "Take your teeth out, tell me what is wrong" ("Chiquitita, tell me what's wrong")
  • "Chicken dance on me" ("Take a chance on me")
  • "I was in jail just before we met" ("I wasn't jealous before we met")

Och det här är bara Abbas missförstådda texter.. jag lovar det finns myyycket mer!

Och ja.. jag skrattade för mig själv när jag skrev "Några nöjdpunkter" och sedan radade upp en punktlista.. SÅ dålig humor har jag!

En till bara.. "Might as well face it, you're a d**k with a glove" ("Might as well face it, you're addicted to love")

Godnatt!

2 kommentarer:

M sa...

Ja, kära värld. Jag är ingen kung på texter, men det finns de som är sämre. Och har smutsig fantasi.

Snygg borg!

Anonym sa...

"Diarrhea, here I go again" Passar ju underbart i dessa magsjuketider!
Passar även på att be om ursäkt för den sena kommentaren, men alltid retar det någon!