30 september 2009

Den 21:a oktober blir jag 10000 dagar.

På facebook hittade jag en applikation där man kunde se sin exakta ålder.
Detta blev mitt resultat.

You have been living for 27 years, 3 months, and 25 days.
Your age in months - 327 months
Your age in weeks - 1425 weeks
Your age in days - 9979 days
Your age in hours - 239496 hours
Your age in minutes - 14369760 minutes
Your age in seconds - 862185600 seconds
You've seen 6 leap years.

Fattar ni hur nära jag är 10000 dagar? Undra om man skulle slå till med ett kalas. Vi har ju inte så många i höst... *harkel*

2 kommentarer:

Vera sa...

Wow... man får passa på att gratulera i förskott då :)

Tänk vad många nyttiga saker man kan få fram via facebook... Jag har av ren trots inte skaffat mig någon sida där, jag är med i den ideélla VVF- Våga Vägra Facebook *S* Är även med i TFM- Tjocka Feta Morsor

Ha en kul helg i Rosvik *avis så det dånar* Jag har inte anmält mig då jag inte vet om jag är ledig från mitt nygamla jobb eller om jag åker på arbetshelg det första jag gör!

Kramen

Catta sa...

Hrm, jag trodde att vi skulle försöka hålla oss positiva och att räkna åldern i annat än sekel, decennier eller år hör inte dit... ;) Kram Catta
PST Längtar till helgen?!?