21 juli 2009

Bröllopsmeny

Jag har lovat för länge sen att jag skulle skriva här i bloggen vad vi hade för maträtter på buffébordet på bröllopet så det är väl bäst att jag håller mitt löfte...
  • Hjärtbröd
  • Marinerad kyckling
  • Marinerad kassler
  • Marinerad fläskfilé
  • Köttbullar
  • Skinkrullar
  • Kycklingpaj
  • Vegetarisk paj med feta och broccoli
  • Gravad lax
  • Pepparlax
  • Pastasallad
  • Potatissallad
  • Kokt potatis
  • Ägghalvor med majonäs och räkor
  • Melonsallad
  • Grönsallad
  • Annanas, Kiwi, Apelsiner, vindruvorskivade på ett fruktfat
  • Fetaost
  • Oliver

That´s it! Vi fick över mer än hälften av den tillagade maten så nu en månad senare är jag väldigt tacksam om jag inte blir bjuden på marinerad kassler på ett tag.

1 kommentar:

Pimmi sa...

Och jag som hade den stora äran att få äta av denna mat kan bara säga ett enda ord!! Underbart gott!! Ops det blev visst två :)