25 mars 2009

Lyx

Efter över ett års försök att övertala mig lyckades A igår.
Tjock TV:n är utbytt mot en Platt.
Jag skulle kunna räkna upp en lååång lista på vad jag hellre hade gjort med dom pengarna men A ville verkligen ha den här TV:n så jag nöjer mig med att glädjas åt att han är nöjd och glad.
Imorgon blir det 10 månaders koll på BVC med grabben. Det blir spännande att se vad som har hänt på längd och viktkurvan.
Nu ska jag sätta mig i soffan och vänta på A.. han lovade att köpa hem lite ostbricka när han slutar jobba *Mums*


2 kommentarer:

Anna sa...

*Skrattar* Jasså, han lyckades till slut. Här hemma tjatas det också men med tanke på senare tidiens bilrepskostnader så lär det ju dröja ;)
Nu måste vi verkligen få till det att träffas snart. Det känns som att det alltid är nåt som kommer i vägen..
Nåja, ha d gött!
Kram

Anonym sa...

Jamen en platt-teve måste man ju ha!
Dessutom MÅSTE man ha ett x-box, feta högtalare, enorm dator, hårddiskar, sladdar, special-lådor, och en massa annat elektronik (enligt karlslokarna iaf)
=)

Vet du förresten när det är "öppet hus" i Blåsmark?
Jag och svägerskan pratade om att fara dit nästa vecka.
Visst brukar du vara där?