17 maj 2009

Möhippad

Igår åkte jag iväg på jobbet för att jobba några timmar. 30 minuter senare blev jag kidnappad av mina kära vänner och jag insåg hur oerhört lurad jag hade blivit.
"Fejk" jobbet var beställt för länge sedan, min barndomskompis var utklädd till gammal dam med krokig rygg och rullator som stapplandes kom fram till disken, mina arbetskompisar var införstådda i det hela och spelade med utan att blinka.
Totalt grundlurad!
Jag hade inte anat något och mitt ansiktsuttryck måste ha varit obetalbart.

Dagen bestod av utklädnad, loppis mitt på torget, diverse uppdrag som skulle lösas, sminkning, håruppsättning, inköp av klänning på secondhand butik, fotografering och tillslut en jättehärlig kväll med middag och diverse tävlingar mellan mig och min blivande make.

Det var utan att tveka en av de bästa dagarna i hela mitt liv. Jag hade så otroligt roligt.
Tusen tack mina vänner för att ni ordnade den här dagen för oss!

Nu ser jag fram emot den stora dagen som bara är en månad bort.

5 kommentarer:

Pimmi sa...

Åhh så kul att du tyckte det var kul, det tyckte vi också ;P
Kanon härlig dag, kram den gamla tanten

Anonym sa...

Varsågod vännen! Vi hade hur roligt som helst och det känns ju ännu bättre om du är nöjd!=)
Nu är det bröllopet att se framemot!Kram Ida

Madde sa...

Vad kul med möhippa:-)
Hade ju varit kul att få se lite kort ;-)
Kram Madde

Catta sa...

OJ vad jag hade velat vara med på Apoteket, kikat fram bakom en hylla eller åtminstone få se det på film! Nåja, det var väl så mycket värt att få höra E berätta.´=)
Kram C

M sa...

Vi hade också roligt, men huvudsaken är att du är nöjd. Kram!