12 maj 2009

Familjens estet

Bonusdottern: Kolla vad jag har ritat.
Jag: Men kolla va fint, har du kalkerat?
Bonusdottern: Vad är kalkera?
Jag: När man lägger pappret på en bild och ritar av.
Bonusdottern: Jaha, nä det har jag inte gjort.
Jag: Nähä, men vilken bild har du ritat av då?
Bonusdottern: Vad?
Jag: Vart har du hittat bilden?
Bonusdottern: Vilken bild?
Jag: Den du har ritat av.
Bonusdottern: Jag vet inte, kanske har sett den i nån tidning nångång, men jag hade den bara i huvudet nu.
Jag: ????

Hon är alltså 11år!
Jag som bara kan rita streckgubbar kan inte förstå detta hur än mycket jag försöker.
Det måste bli estet av henne!




5 kommentarer:

Anna sa...

Oj, oj...hon är ju sjukt begåvad. Det är ju verkligen en talang att ta tillvara på och uppmuntra!

Vickan sa...

OJ! Det var inte illa... shit, henne måste ni skicka på konstafck. Vare sig hon vill eller inte.

Madde sa...

hon är ju verkligen jätteduktig,skule jag rita skulle jag inte ens komma i närheten av det.
Ha det så bra
Kram Madde

Pimmi sa...

Helt otroligt. Ofatbart enlig mig. Hälsa I att hon är hur duktig som helst. Kram Emma

M sa...

Jag tänker på fågel Fenix i HArry Potter. Jättefin.