05 januari 2009

Nummer B?

Satt och såg ett nytt ( i alla fall för mig) program på tv som hette "Årets TV-tittare"
Inte årets roligaste programidé.
Christine Meltzer var programledare och sa efter varje fråga: "Och rätt svar är nummer.... B"
(Eller A eller C)
Har jag helt fel men om man pratar om nummer pratar man inte siffror då?

Bygget går vidare här uppe, ska visa lite bilder men det får bli en annan gång.
Påminn mig gärna om det skulle vara så att sedan är broder till aldrig även denna gång.

Nu ska jag ta och kasta isäng barnen och sen tjuvträna på Guitar Hero, dom spöar mig gång på gång.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja! Jag har faktiskt handlat på Ikea och utöver listan endast inhandlat en stycken diskborste, vilket får ses som inom felmarginalen.

Men ska man lyckas så måste man ställa in kikarna på tunnelseende.
Och så köra kundvagnen snabbt.

Snygg bloggdesign förresten!