19 januari 2009

Fram och bak...

..eller i alla fall bak har det blivit. Idag var det mammaträff, nej förlåt "mammor och en pappa träff" här på 48:an. En av mammorna är nu mera utbytt mot en pappa som ska få sin del av föräldraledigheten.

Det ekade tomt i frysen så det blev premiär för långpannebullar. Jag kommer antagligen aldrig mer att baka "valiga" bullar. Sååå enkelt och smidigt.




En sockerkaka fick oxå mammorna och pappan och barnen att bita i.
Som vanligt är det full rulle på dessa träffar och jag trivs som fisken i vattnet.
Älskar att vardagen nu är tillbaka med mammaträffar, barntimmar, bvc besök och annat..
Blir fort less att vara hemma, det blir ingen ordning på nåt då... Jag gillar ordning och struktur på dagarna.



L har börjat åla sig fram i veckan och nu går det undan. Kryper gör han inte men på något sätt drar han sig fram i en väldig fart. Idag jagade han dammsugaren runt hela köket...
Han vann jakten!
Vi har rätt så kul på dagarna jag och lilleman.








Det blev ett konstigt inlägg det här med bilderna.. jag får inte till det så det blev jobbigt att läsa. Men nu blir det idrottsgalan på tv:n och sen fika lite fika som blev över idag så jag har inte tid att fixa nåt mer.
Struntar i kommentaren igår och tröstäter istället.
Smart? Nä..men gott!

Inga kommentarer: