06 september 2010

Sjukhusbesök x5

På 7 dagar har jag fått besöka det lokala sjukhuset 4 gånger och länssjukhuset 1 gång och nu känner jag mig mättad på de sterlia sjukhusmiljöerna.
Jag känner mig oerhört tacksam över att jag efter en tuff vecka nu slipper ha ont och kan gå tillbaka till arbetet idag.
Orsaken till mina frekventa läkarbesök är i grunden ett missfall som visade sig bli mer komplicerat än nödvändigt.
Men förhoppningsvis ska det inte behöva bli några mer komplikationer nu och vi kan åka på vår efterlängtade resa till Turkiet.

Idag börjar nedräkningen... 6 dagar kvar.

2 kommentarer:

Catta sa...

Men kära vän, stackars dig, er! Hoppas att det får lugna ner sig ordentligt och att ni kan njuta av en välförtjänt semester.
Kram Catta

Vera.m.fl sa...

Ojoj.... Vad tråkigt med missfall- och efterföljande komplikationer! Hoppas du mår bättre nu och att det lyckas bättre nästa gång!!

Det är nedräkning här oxå, två dar kvar :-) Var åker ni? Vi ska till Alanya, el knappt en mil utanför stan. Längtar, längtar ;-)

Ha det gott och "krya på dig"

KRAM