08 september 2010

4 dygn..

Om inget oväntat sker så sitter jag och maken om 4 dygn på flygplatsen och väntar på att gå ombord på planet som ska ta oss till Turkiet.
Och jag längtar, SOM jag längtar.
Det är med delade känslor som vi har beslutat oss för att lämna lilleman hemma hos mor och farföräldrarna. Vi har varit ifrån varandra en helg som längst och steget från det till en hel vecka känns otroligt stort.
Jag är helt övertygad om att det kommer att gå bra, bättre för sonen än för mamman och det är väl huvudsaken!?
Bjuder på en bild på min söta grabb när han för första gången i sitt liv äter en stoooor bit blåbärskaka. :)



1 kommentar:

Catta sa...

WOW så gott det ser ut! (Iofs ser allt gott ut nu, tom hårdbröd ;)) Snygga foton!
Åh så härligt med semester, det är ni verkligen värda och jag tror du kan njuta även om L är hemma. Då blir det dessutom roligare att komma hem...
Kram Catta