24 februari 2010

Före och efter

Nu är det nära... det är dom där listerna, några hängare och lite småpynt kvar innan badrummet är helt färdigt.
Just nu är jag bara så nöjd över att slippa gå upp på övervångingen när jag ska gå på toa, för att inte tala om att slippa fara till släktingar när man ska duscha.
Jag är så lyckligt lottad som har en pappa som kan allt och en man som är villig att lära sig allt. Nu har dom renoverat ett helt hus tillsammans, rum efter rum och maken konstaterar stolt att: "Nästa gång, då kan jag göra det här själv"
Jag är också stolt!

Efter nära en månads renovering har vi nu kommit till min uppgift. Pynta, sortera och organisera.
Idag har jag radat upp de nyinköpta korgarna från ikea och fyllt de med diverse badrumsprylar.
Sååå roligt!
Här kommer lite före och efterbilder.

Före

Efter



Före

Efter


Före



Efter

4 kommentarer:

Catta sa...

WOW så snyggt det blev! Ser verkligen fram mot att se det IRL!
Kram Catta

Anonym sa...

Men vad härligt! ser ju jättefräscht ut! Förstår att det känns lyxigt att kunna duscha hemma igen! Måste ju komma förbi och se det på riktigt, bara vi blir friska nån gång...Är den segaste varianten för F så man börjar va less. Kram Ida

Pimmi sa...

Åhh så otroligt läckert. Bar alängtar tills jag får komma och se hur det blev i verkligheten Kram

Vera sa...

Ojoj...vilken make-over!! Det blev skitfint och jag förstår verkligen din tacksamhet över att kunna duscha hemma igen... och det måste ju bara vara mer njutbart att sitta länge på den nya stolen- i det "nya" rummet :) Nu vet alla var du håller hus då du varit borta för länge- egentid kallas det *S*

Ha det gott min vän!
KRAM