14 februari 2009

Oromantisk..

Jag är verkligen inte lagd åt det romantiska hållet. Röda geléhjärtan och rosor är inget för mig.
Det enda jag har gjort idag som lutar åt lite "alla hjärtans dag känsla" är att jag köpte en påse OLW:s hjärtan med ost och löksmak. *Mums*

Inatt har vi varit barnfria för första gången sedan L föddes och att det gick bra är ingen överdrift.
Han sov hela natten, åt välling kl 5 och sov till 8.15!!!!! Det händer ALDRIG här hemma.
Så nu kan jag med gott samvete lämna bort han någon mer natt.
Så idag efter en natt bestående av 11 timmars sömn känner jag mig oerhört utvilad och batterierna är laddade till max.
Dessutom fick vi tillfälle att gå ut och äta tillsammans igår och det var mycket trevligt och gott trots att A hade över 39 graders feber när vi kom hem.

Ikväll är det melodifestival och jag känner mig inte alls sugen på att se det.
16 åriga bonusdottern ville spela fia med knuff istället och jag hakar på direkt! Såna chanser får man inte många gånger...

Inga kommentarer: