13 oktober 2008

Hemma igen..

Då var vi hemma igen och allt har gått så bra så. Däremot har jag nog aldrig kännt mig så felplacerad i hela mitt liv. En barnfamilj från en by med 700(?) innvånare hamnade på ett innehotell mitt på stureplan. Där lobbyn fylldes med diverse kändisar redan vid 16 tiden på eftermiddagen som kom dit på afterwork och drack diverse finare drycker.
L inledde vår vistelse med att kräkas på heltäckningsmattan i den skinnbeklädda hissen och fortsatte sedan med att kräkas i lobbyn 3 meter från självaste Carola!
Senare på kvällen fick A gå ner i Restaurangen/Baren och gå mellan i kön för att be dom värma mjölkersättningen åt L...
Jag säger som pappa: "Äh, kan va kul för dom att se lite vanligt folk oxå"
Kul hade vi då!

2 kommentarer:

M sa...

En tröst kan också vara att han knappast varit först att kräkas i hissen och knappast först med att kräkas inför cCarola heller.

Jag fick träffa operasångaren Sylvia Lindenstrand på Kungliga operan back stage en gång och var då klädd i tjocktröja och jeans, eftersom jag kom direkt från flyget. Hon? Klädd i gulddraperad cocktailklänning och finfina smycken...

Catta sa...

Underbart Karro, vi måste visa dom hur nyfödda bebisar gör! Det kan ju inte vara så att självaste Carolas son kräktes när han var liten?? Kan jag aldrig tänka mig... Unnade verkligen er den här resan, för en gångs skull vann rätt personer!! Kram