09 oktober 2009

Ibland liksom hejdar sig tiden ett slag...

De sista dagarna har vi än en gång blivit påminda om hur fort livet kan förändras.
En 37 årig 3 barnspappas liv tog helt plötsligt slut. På en natt förändrades hela livet för hela hans familj och många många fler..
Det är så tragiskt så jag kan inte sätta ord på det. Det finns inget att säga.. vad ska man säga?

Ibland liksom hejdar sig tiden ett slag
och något alldeles oväntat sker.
Världen förändrar sig varje dag
men ibland blir den aldrig densamma mer.
- Alf Henriksson

Våra tankar och böner är med er varje dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det skär i hjärtat varje gång man kommer ihåg vad som hänt.

Sedan blir jag också alldeles tårögd av det fina kortet på grabbarna här nedan. Och samtidigt tänker jag att barnen är oerhört lyckligt lottade som har dig också. Jag hoppas att du förstår det.

Svägerskan på 28:an

Vera.m.fl sa...

Visst är livet orättvist då vissa knappt hinner börja leva eller är mitt i det medan andra inte önskar annat än att få avsluta livet.
Lider med dom som blev kvar!

Jag har en liten utmaning i min blogg, du får anta de om du vill och i vilken av dina bloggar du vill.

Ha det bra.

KRAM